Digitale Signaler 11 – Der er jo alligevel ingen der køber noget om lørdagen

Denne gang om markedsføring og sociale medier … om muligheder, farer og virkelig dumme ideer.

Screenshot_2014-08-07-11-51-59Denne koncentrerede episode handler meget om markedsføring. Nu er august for alvor kommet igang, og mange websites vil opleve at de besøgende begynder at vende tilbage. Efter en sindssygt varm juli har besøgstallene for mange af os ligger på et absolut minimum.

I denne uge ser jeg på Union Street Guest House der havde den uheldige politik, at de gav en bøde på 500 usd, hvis gæster til et bryllup skrev negative anmeldelser. I en tid med internettet kan man næsten sige sig selv, at en sådan politik går forfærdeligt galt. Hvilken den også gjorde.

Desuden taler jeg om det nye Foursquare-app, om Facebook Messenger til Android Wear og om muligheden for at planlægge Facebook-annoncer time for time.

Har du forslag til podcasten kan du finde Adam på Twitter, Google+, LinkedIN og Semiosis finder du også på Facebook.

Ham der er den i Semiosis Formidling. Underviser, indholdsudvikler, nørd, surdejsbager, kommunikationsgøgler, provinsboer, eksilkøbenhavner, uegnet til militærtjeneste og venstresnoet.